Kurssilista

Kurssi
Työturvallisuuskorttikouluttajien täydennyspäivä
Esittely Työturvallisuuskortin kurssinjohtajien täydennyskoulutus

Täydennyskoulutus on tarkoitettu Työturvallisuuskortin kurssinjohtajille, joilla on voimassa olevat kouluttajaoikeudet ja jotka ovat toimineet kurssinjohtajina, tai ovat koulutuksenjärjestäjän yhteyshenkilöitä.

Koulutus antaa hyviä valmiuksia toimia kurssinjohtajana Työturvallisuuskorttikoulutuksissa. Koulutuksen suorittanut saa oikeuden toimia kurssinjohtajana seuraavat 5 vuotta, mikäli on täyttänyt muut oikeuden uusimisen kriteerit. Varmista omalta osaltasi kriteerit ennen täydennyskoulutukseen saapumista.

Kaksi (2) päivää itse käymiäsi koulutuksia, mitkä tukevat kurssinjohtajana toimimistasi.
• Tulee olla käytynä oikeuksiesi vanhenemisajankohtaa edeltävien viimeisten 5 vuoden aikana. Koulutukset voivat olla esimerkiksi työturvallisuuteen, työhyvinvointiin tai pedagogiikkaan liittyviä koulutuksia ja ne voidaan kasata useimmista lyhyemmistä koulutuksista.
• Koulutustiedot tulee syöttää ennakolta työturvallisuuskortti-järjestelmän kautta kohdasta:
• "Kurssinjohtajan tiedot" => "Käydyt koulutukset" => ”Lisää”

Tavoite
Työturvallisuuskortin kurssinjohtajan täydennyskoulutuksen tavoitteena on kerrata Työturvallisuuskortti-koulutuksen oppimistavoitteet ja voimassa olevat ohjeet. Koulutuksessa harjoitellaan erilaisia opetusmenetelmiä, jotta kurssinjohtaja osaa valita omaa persoonaansa, opetettavaa ryhmää ja oppimistavoitteita tukevia menetelmiä.

Työturvallisuuskortin kurssinjohtajien täydennyskoulutus 4 tuntia (klo 8-12)

• Koulutuksen avaus
• Ennakkotehtävän purku
• Ajankohtaista työturvallisuudesta
• Pedagoginen harjoittelu
• Tentti
HUOM! Kouluttajaoikeudet tulee olla voimassa kurssille tultaessa.
Liite

= Ilmoittautuneiden lukumäärä