Kurssilista

Kurssi
Henkilöstöedustajan täydennyskoulutuspäivät
Esittely Voimavarat vuodelle 2024

Miten käynnistyy uusi vuosi? Oletko viime aikoina pysähtynyt pohtimaan miltä sinusta tuntuu, miten jaksat? Henkilöstön edustajana olet mukana monessa, pinnan täytyy venyä ja päivätkin saattavat tuntua siltä, ettei aika kellossa riitä.

Järjestämme Kiljavan opistolla kaksi päiväisen koulutuksen, jossa haetaan voimavaroja tulevalle vuodelle ja jossa opimme asioita oman ajankäytön suhteen. Päivien aikana kuullaan voimaannuttavien henkilöiden luentoja, saamme ravittua kehoamme ja mieltämme erilaisten tehtävien parissa ja saamme nauttia hyvästä seurasta toistemme parissa.

Tavoitteena on antaa tilaa kokemusten vaihtoon, vuorovaikutukseen ja vertaistukeen sekä antaa valmiuksia ymmärtää rajanvetoa oman elämän eri roolien välillä. Koulutus sopii kaikille henkilöstön edustajille. Tervetulleita ovat myös henkilöt, jotka kokevat tarvitsevansa helposti juuri tällä hetkellä työkaluja omaan elämäänsä.
Liite

= Ilmoittautuneiden lukumäärä